Snart färdigt..

Vi ha ju hållt på med ommöblering sen i mångags..
I måndags möblerade vi om allting, tisdags va vi ju på ikea och då blev de ju en hel del möbler, gardinstänger m.m som vi grejade med.. Onsdags så va vi ju inne och hämtade ut projektorn så den grejade vi med hela onsdagen.. Igår tog vi de ganska lugnt, lite små grejer som vi grejade med..
Och idag så fick vi nog på garderoben som knappt stod upp som vi hade i vårt gamla sovrum(nya tv-rum) så den plockade jag ur allt och har rivit sönder den i delar och slängt ut.. Sen när älsklingen kommer hem så ska vi bära upp vapenskåpet.
Så nu sitter jag och funderar på vad man kan ha på den väggen ist då de blev rätt tomt, likadat inne i finrummet så ha vi en vägg som oxå är väldigt tomt.


Imorgon kommer ju syrran och hennes kille hit, ska bli roligt.
OCh nästa helg kommer resten av familjen upp.

Nehe nu vill min son ha mat..men ni få lite bilder på nya möbleringen, de är ju inte helt klart..



Vårt nya "finrum"


Vårt nya tvrum eller biosalong.,


Halva Caspers rum

 
casper i måndags                                                                 casper just i detta nu

 
casper o siri ha blivit bästa vänner

Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

åh tusen tack fina du ! :) jag gillar den också supermycket. Du har också väldigt vintrigt och fint här inne :) hihi, så fina bilder i din header !! kramar

2012-01-09 @ 14:31:24
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Alexandra || Mamma till Agnes

heheh ja jag ska verkligen försöka igen! PUH! Det har vart så mycket annat runt om kring så jag har liksom inte haft tid, eller rättare sagt tagit mig tid till att blogga! :) Jag skulle jätte gärna vilja ta några dagar och åka upp och hälsa på er! :) Hade vart super mysigt! :) Hur mår ni? Va fint det har blivit hos er, eller det va det ju förut också såklart ;) Kraam!

2012-01-11 @ 08:48:51
URL: http://alexlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0