jobbiga nätter...

Vi har haft ett par riktigt jobbiga nätter framför oss.
Casper vaknat ett antal gånger på nätterna och bara skrikit och när man tar upp han så bli han tyst och jätte pigg och börjar skratta o busa. Och jätte snorig är han oxå.
Och jag får inte suga ur snoret(fräscht de lät) :P eller droppa i näsdroppar för då gallskriker han i en kvart efteråt och så bli de bara ännu värre och han få knappt nån luft. Han har ingen feber men han är jätte varm.

På dagarna är han iaf hur pigg och busig som helst.. Och de går bara sova en liten stund i sin vagn framför tv:n.

Inatt såg jag 40år och oskuld hela fem gånger tror jag, lite tjatigt men orkade inte byta., pricken över I:et är att både jag och christian oxå har blicit förkylda så man har ingen ork alls.

Aja nu har vi iaf ätit lite pannkakor, var så himla sugen på de innan och så hade vi ingen mjölk hemma men som tur va så har man bra grannar som man kan låna av:D


Idag hade jag ju tänkt åka o babysimma med casper och på torsdag tänkte jag åkt på babyrytmik men de få bli en vecka hemma ist.

Har iaf fått städat hela huset idag vilket behövdes..


nehe nu ska vi se på specialagenten ozo med casper.. han ska tvunget se de..

 
Lillplutten igår...

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej Sofie, ja jag trivs jättebra på skolan. Ja det var jättelängesen vi sågs! Kommer ni ner till Småland snart ? Kram :)

2012-01-26 @ 08:17:43
URL: http://michellescastle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ja men det gör jag, Ja det hoppas jag med! Men det gör vi väl antagligen :)

2012-01-26 @ 09:42:17
URL: http://michellescastle.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh Alfred är med förkyld snorar & hostar, har varit sådan i en vecka nu=( Jag suger ut snoret för det måste verkligen ut,annars sätter det sig på lungorna o då får dom lätt lunginflammation/krupp eller tusen ggr mer besvär så han får skrika,för snoret måste ut....Sedan när jag slutar så är det över med skrikandet;)Han har i alla fall slutat vakna på nätterna av förkylningen iaf..så jag vet exakt hur ni har det=(

Åh ja gymma är kul tycker jag har gjort det mkt i mitt liv;)

2012-01-27 @ 18:33:08
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

åh hihi, det lät ju också supergott !! :) kanske man ska testa nästa gång !



fy för jobbiga nätter, Alva har också sovit riktigt oroligt nu ett tag.. men nu är hon ju sjuk plus att jag ser tänderna igenom tandköttet så hoppas att dom kommer igenom snart :) kram

2012-01-29 @ 20:48:06
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0