2012-01-21

Nu var de åter igen bra längesen jag skrev här..
Kan inte lova att jag kommer bättre mig för de har vi ju märkt sen innan att jag itne hållt så bra. Men lovar att göra mitt bästa iaf.

Ja var har hänt denna veckan då, i tisdags var vi på föräldragrupp på bvc, onsdag var vi hos svärföräldrarna näästan hela dagen och på torsdagen hade vi träff med föräldragruppen som vi gick på innan casper kom, så vi är några stycken som ha fortsatt att träffas hemma hos varandra.
Igår skulle älsklingen på killkväll och då kom linda hit så vi tittade på film, för tv*N gick ju inte att titta på då casper lyckats trycka på nån knapp på förstärkarkontrollen så de inte finns nåt ljud nu. Och de finns de inte fortfarande inte.

Vi har haft ltie jobbiga nätter med casper nu tre nätter i rad, de är kanske inte så jobbigt tycker ni. Och visst jag håller med, tänker på er som har de ännu värre.
'Men jag tror att de bli jobbigare när man ha haft en ängel som sovit hela nätterna innan och så kommer de några jobbiga nätter och då har man inte alls tålamod till sånt.
Inatt har vi kanske sovit tre timmar sammanlagt, han somnade första gången vid kvart i tolv, men de varade inte så länge och sen var ahn vaken i stort sett hela natten, och fattar ändå inte hur han kan vara så himla pigg nu och röja järnet i gåstolen.


Få se om jag kanske åker in och handla mat idag.. börjar bli lite tomt då vi inte handlat på nästan en och en halv vecka.


Ja nu fick ni ju en litet inlägg iaf ska se om jag kan få in lite bilder ocp.
Hoppas ni ha en bra helg, tjineling.


Vi ha haft snö en dag iaf och då fick vi ju självklart testa pulkan


Goingarna sitter och äter majskrokar.






Älskar denna bilden.. Syrran tog den när dom var här förra helgen.

Nu fick sambon igång ljudet förövrigt, casper hade tryckt in tre olika kombinationer på kontrollen hur han nu lyckades..

Kommentarer
Postat av: Felicia - Mamma till Melwin <3

Sv: Tack så mycket! :)

2012-01-23 @ 11:21:54
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/
Postat av: Alexandra || mamma till Agnes

Nu va det länge sen det skrevs soffen! ;) puss!

2012-01-24 @ 08:14:56
URL: http://alexlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0