Hemma igen..

Igår åkte vi hem efter en långhelg nere i småland..
Haft så underbart, träffat hela familjen och bara tagit de lugnt.

Syrran har åter igen fixat en fin design till mig, hon får alltid fria händer och de blir alltid superbra. Länk till henne ser ni längre ner.
Hon tog även massa fina bilder under helgen som hon skickade igår.


Idag är de ju alla hjärtans dag. Fick massa fina presenter av familjen när vi var nere, casper fick massa fina kläder, leksaker m.m.
Men här i våran familj så brukar vi inte fira de på något särskilt sätt, varför ska denna dagen vara annorlunda än andra, vi visar vår kärleken varje dag.

Nu sitter vi alla i soffan och kolla på film, de tre musketörerna.. Fast jag missade stor del av början när jag matade casper samtdigt, så är inte så jätte inne i filmen.
Vi har även ätit kräftsoppa som jag gjorde innan med vitlköksbröd. Jag tycker ju inte om fisk och skaldjur men denna soppan tycker jag om, de är min mors recept.



En bild från helgen då vi försökte få ett bra kort, men de var alltid nån hund som sprang iväg och
casper var trött och grinig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0