Längesen

Oj.. nu var de allt ett väldigt bra tag sen jag skrev något här.
Kanske dags att försöka ta tag i bloggen igen.
 
Vår lilla skrotunge har hunnit bli 1år han har till och med blivit 17 månader. De har hänt massor i utvecklingen och han lär sig nya saker nästan varje dag och gör massa bus.
Idag till exempel så tog han ner pepparkakshuset från bordet och tog sönder de och satt och smyg åt på under köksbordet när jag kom på han.
 
Om en vecka är de julafton oxå, julpyntet kom upp för tre veckor sen tror jag och granen kom in förra veckan. Men på torsdag tror jag att den åker ut. Vi åker ju till småland på fredag och den har redan börjat barra.. På tal om småland så får vi nog hyra ett släp för att få med alla caspers julklappar hem. Dom jag vet om är inga små julklappar direkt.
 
Vattkoppor har han hunnit haft, blev inte så många koppor men hög feber hade han, men va ändå väldigt pigg.
Va vissa stunder som han va slö o sov väldigt mycket.
 
I januari ska han börja på dagis, de bli nog väldigt skönt för både honom och mig. Så då är de bara att börja söka jobb på allvar.
 
 
Bara en liten bråkdel om vad som har/ska hänt.
 
Får se om jag kommer igång med bloggandet igen eller om detta va ett engångsinlägg..
 
God jul på er:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0