Nu går de fort..

Nu har de återigen varit ltie dåligt uppdatering, men ni har ju iaf fått några videoklipp..

Här går de undan nu..
efter att vi tog bort gåstolen helt och hållet för en vecka sen, nu drar Casper sig fram riktigt fort och ställer sig upp mot ryggstädet i soffan. De är riktigt roligt för man ser utveckling för varje dag som går.


Måndags tog vi de bara lugnt hemma..

Tisdags blev de en dag hemma, på kvällen åkte jag iväg själv och handlade mat.

Onsdags
Så bakade jag en kaka på morgonen, Hallonpannacotta paj(en favorit hos mig) eftersom de var hembesök från BVC. Blev vägning och massa prat. VÄldigt trevligt. Casper väger nu 10640g. Efter de så åkte jag direkt till Veterinären med siri för att kolla så att livmodersinflammationen blivit bra, vilket den hade och de var riktigt skönt att höra. Nu väntar vi bara på löpet.

Torsdag blev de att vi åkte med svärmor/farmor till uddevalla och torp köpcentrum, där de blev snabbvisit på bauhouse och handling på maxi. På kvällen drog vi till bästaste kinarestaurangen (med Liinda, Mattias och alex) Shangri-La, dom har öppnat en ny "buffe" där man plockar själv vad man vill äta och krydda hur man vill ha de och så woka en kock de direkt. Supergott, lätt och fräsch mat som man inte blir sådär äckligt mätt av. Casper tyckte oxå att de var supergott. KOcken kom ut med en klubba till honom, men de var inte alls roligt.

Fredag
på dagen åkte jag in till överby med Casper och gick och kollade lite, köpte lite kläder till mig men tro jag ska lämna tillbaka lite av de. Sen köpte jag en doppresent då vi ska på dop nästa helg. Inte de lättaste att hitta på något.
på kvällen åkte vi till hannah m. familj och grillade där, supergott. Jag och casper åkte hem vid tio då han var super trött. Vi har lite svårt för att lägga honom bort, han har inga problem med att sova bort, men när vi ska åka hem och vi ska flytta över honom till bilen och sen i hans egen säng så brukar han bli superpigg och e vaken halva natten. ¨

Idag har jag plckat iordning ltie och småstädat lite överallt. Vattnat blommorna som jag inte minns sist jag gjorde de. :P


Rensade mobilen på bilder. så nu kommer de en massa:D

Åh får ju inte glömma att jag har skaffat instagram nu, så vill ni följa mig heter jag  misssoofiie




Mina Älsklingar




De är superkul att äta själv.

 
Restaurangbesöket i torsdags..


Casper igår..


casper idag (lördag)

Kommentarer
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

SV: Tack, det är han verkligen! Oftast med ett leende på läpparna :)

2012-04-14 @ 13:05:50
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/
Postat av: Marie

Hihi ja det finns ju sååå mycket fint till pojkar tycker jag. Men det är nog bara för att jag har en tjej. Hade jag haft en kille hade jag säkert hittat massa fina tjejkläder jag ville ha =P



Magdalena är likadan med att hon vaknar när vi kommer hem sent på kvällen och sen är uppe halva natten i stället. Så man vill ju inte gärna vara borta sent men det blir lite begränsat då i stället. Man bjuder hellre hem folk till sig än att åka iväg...

2012-04-14 @ 16:33:32
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0