Tjuvstart...

de är precis vad jag gjort..
jag ha tjuvstartat med julpyntet... Hade så tråkigt idag efter att jag putsat de sista fönsterna och storstädat. så jag gick upp på övervåningen och tog ner en låda med julgrejer. Så strök och hängde upp julgardinerna. Ha ju bara gardiner i köket och tvrummet. I sovrummet ha vi rullgardiner och övevåningen ha de inte kommit upp några ännu.
Blev även att jag ställde fram lite tomtar och ljuslyktor. Men stakarna och stjärnorna få allt vänta tills på fredag iaf. Vi ska ha gran iår, förra året va vi ju mitt i flytten så då julpyntade jag knappt någonting.

Igår när vi kom hem från småland..
så skulle jag starta igång diskmaskinen men den fungerar inte.. Så idag va älskigen och köpte en ny. Ut med bänkdiskmaskinen(Som vi hade inne i ett köksskåp) och in med en ny stor diskmaskin. Kommer bli annorlunda nu, från att köra maskinen 2-3 gånger om dagen till att bara använda den 1 gång till varannan dag.

Så de ha jag och älskligen grejat med nu ikväll och kopplat in den.

Vi eller Christian ha satt upp hyllan över skötbordet som jag fick av mamma och pappa när vi va nere. De blev riktigt bra, fick upp mycket grejer på den som annars ha legat på skötbordet och man ha knappt hittat Casper när han ha legat där.

Imorgon..
blir de nog en tur till stan.. Tänkte jag skulle handla lite julblommor och plantera i krukorna jag fick hem av mamma. Fick även med mej krukor till tv rummet som jag ha bytt.
sen bli de väl lite annat oxå.

Casper..
igår va han så trött redan vid halv sju, så då gav vi han mat och tänkte prova att lägga honom för natten för o se hur länge han sover. Och de va ingen skillnad alls, han vaknade dock för två nappinstopp och de brukar vara ett. Men annars vaknade han vid fyra som vanligt för mat.
Så ikväll fick han mat vid sju och sen la vi honom i hans säng, han fick somna av sig själv denna gången, han ha alltid fått somna i min famn men ikväll så fick han somna själv. Va inne två gånger hos han och stoppade i hans napp och drog igång hans kanin, och han somnade för en halvtimme ssen. Men han skrek aldrig utan han låg bara och pratade en massa med sin lilla kanin.
få väl se om han sover lika bra inatt.














 
Bilderna är från i helgen och de är syrran som ha tagit dom. Men dom två sista är faktiskt jag som tagit:)

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Fina bilder!

Åh blir resultatet bra, när man putsar själv med vanlig skrapa så kan det ju bli sådana där ränder, blir det så med den ni har?

2011-11-23 @ 11:35:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: hhi. men jag ska nästa gång skriva att du tagit en del bilder.

kramar

2011-11-23 @ 15:47:51
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh vad käcks kanske årets julklapp,mohahah..Har ny design nu, spana in vettja!

2011-11-23 @ 18:31:18
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Ja, jag älskar verkligen julpynt men tyvärr känns det som att jag har så lite nu när vi bor i en trea ist för en tvåa :)

2011-11-23 @ 19:00:11
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0