Inte så mycket..

Har inte så mycket att skriva om just nu..

Blev en sväng till stan idag med hela familjen, Alexander och Linda. Killarna åkte till vapenaffären och jag casper och linda åkte och handlade.
blev även en sväng inne på etage. Köpte en fin ljusstake på Ahlbreckt Guld eller vad de heter. Fick ju ett presnet´kort där när vi fyllde år förra året av min systers pojkväns mamma, som jag helt hade glömt bort.


Har stått o gjort en brändamandelcheesecake nu, ska bli spännande och smaka den ikväll om de är så god som alla säger.


på fredag är de bvc besök och 5månaders spruta som gäller. Skriver mer då.


 

 

Kommentarer
Postat av: Liinda

Hm, den hade ju jag velat smaka! :D Och se så fin stake!!

2011-11-30 @ 19:44:22
URL: http://liindaniilsson.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

oj de hade jag med glömt att du fcik ;) haha vad bra att di köpte den där staken. superfin :)

2011-12-02 @ 17:38:18
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0