Gästinlägg

Hej alla!
Återigen har jag fått "äran" att gästblogga på systers blogg. Det har jag verkligen inget emot kan jag säga! Syrran kom alltså igår med sin lilla familj och gissa om vi alla var glada! Vi åt tacostårta på kvällen, med lite wienerbröd och kaffe till efterrätt.

Idag
Har vi varit på öppet hus på Sollis gamla gymnasieskola. Hon träffade en del gamla vänner och gamla lärare. Vi åt en bit äppelpaj bland annat och drack kaffe :) Sedan åkte vi hem till vår gamla barndomsvän och fick ännu mer fika. Lyxlördag :) Nu ska vi snart äta kalopps. Jag har nattat lillemannen så han vaknar nog om en stund :) Vi kommer ha dumlecheescake med hallon. Gott!

Tack för mig. Besök mig på Jennsiii


Casper igår när han fick majskrokar, gott!


Sollis underbara tvillingsyster ;)


Äppelpajen som vi åt.


Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åååå då hållre jag utkik,ingen bild än i alla fall..hoppas du blev nöjd;)

2011-11-21 @ 13:06:54
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0