Egna händer...

Syrran frågade om hon skulle göra om min design...
Självklart fick hon göra de, tycker de är roliigt med förändringar. Sa att hon fick egna händer och göra vad hon ville.. Och såhär blev de.. Tycker den blev jätte fin. Jag kan ju inget sånt alls så är göad att hon kan göra sånt. Så behöver ni ny design så är de bara att fråga henne:P Länk till henne ha ni längre ner..


Posten..
Klockan sex igår kväll var min mobil i Jönköping, halv fyra imorse var den i Göteeorg, Halv elva var den på coop i vargön och fem i elva fick jag sms-aviseringen. Klockan kvart i tolv var jag hemma med den:D Äntligen... Nu ligger den på laddnig och är ivrig på att få börja använda den... Men får dock vänta tills den laddats klart.



Jennsiii, syrrans blogg..

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh vad kul, bud på ram det är grejer det;)Kul med ny mobil & design;)



2011-11-10 @ 13:15:40
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Ja! Visst känns det segt när saker aldrig kommer. :)

2011-11-11 @ 11:31:26
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0