Casper..

har några fåtal gånger rullat över från rygg till mage. men nu kan han de galant.
Varje gång nu när man lägger honom på rygg så ta de inte lång stund förän han ligger på mage. Först är de jätte roligt men de övergår snabbt till sura miner.

Idag mår jag inte så bra, igår hade jag så ont i hela kroppen och inatt ha jag haft riktigt ont.
Så nu imorse när jag steg upp så var jag jätte yr och kände mej febrig, jovusst hade jag feber.
Mår fortfarande inte bättre.

Älsklingen åkte in till stan innan för att gå¨på systemet och köpa ipren till mej och hem kom han (förutom med de han skulle handla) med kycklingspett, revben, baguette och en stor godispåse.. De kan ju inget annat bli än FREDAGSMYS!!!  underbart..

nehe nu tror jag att mmin son vill sova en stund,, se om jag oxå kan vila en stund kanske.
Är glad att Casper sov till sex imorse utan något nattmål.

Åh, just de.. Syrran ändrade färgeen på bakgrunden för att få en lite mer juligare känsla..



Lycklig för att precis efter jag fota gå över till sura minen

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh både jag & Alfred är förkylda så vi är helt färdiga här. Hade ju varit bättre om en var det i taget, blir så mkt smidigare då;)

Hoppas du mår bättre också..Ja får ge serien lite tid så kommer det sig nog, älskar ju gamla folksagor!

2011-11-26 @ 16:48:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥

tack så mycket, såhär en vecka försent ;b



hoppas ni haft en fin helg!

2011-11-28 @ 00:27:29
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0