Filmtajm

Dagarna bara flyger iväg och jag ha fullt upp hela tiden tycler jag..

I helgen var vi ju hos min sambos syster och hennes kille i mariestad. Helt underbar helg, Tack Malin och JOnas.

Igår åkte jag och Liinda in till överby för att handla lite mat(blev dock itne så mycket då vi åker iväg på torsdag), blev även den sista julklappen köpt till sambon och till svärföräldrarna.

Imorgon ska vi fira lite lilla julafton hemma hos svärförälrarna med christians släkt med lite gröt och skinkmacka och julklappar såkllart.

Tordag drar vi ner till småland:D Stannar till måndag troligtvis.
få väl be sysrran om lite gästbloggande då som vanligt:P

Nehe, nu kommre svärisarna hit så ska vi titta på film, Jägarna 2.


Bilden är tagit idag på mig och Casper, och De är SARA KARLSSON som ha tagit den.
ÄLskar denna bilden.

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

va kul! :) underbar bild...



gillar också andra bilden från höger i din header (den översta)... alla är fina men den extra ;)



Casper o Lucas måste ju vara ungefär lika gamla?!

2011-12-21 @ 11:20:37
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

haha klart jag komme gästblogga :D<3

2011-12-21 @ 15:56:11
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0