11+0

Idag går jag in i vecka 12 i min graviditet.

Har fått ett tips angående min illamåendet, jag mår ju illa precis varenda dag.
Så har fått tips från Christians moster Sara och hennes granne som oxå heter Sara.
Nämligen att jag ska ha kex eller skorpor vid sängen som jag ska äta varje morgon när jag vaknar.
Så idag var jag innne och handlade så köpte båda delarna som jag ska ta och prova.
Hoppas på att de fungerar lite iaf, för de är så otroligt jobbigt som de är just nu.

Annars så har jag inte så mycket mer att säga just nu..

 Tänkte bara meddela er ocå att jag inte kommer att göra uppdateringar varje dag, iaf inte nu i början av graviditeten då jag inte har så mycket att skriva.

Ha de bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0