sorry

Ni får ursäkta mig, men jag har verkligen inte haft tid till och uppdatera bloggen på länge.
Men ska försöka att inte skriva ett alltför långt inlägg om vad jag har gjort.

I fredags jobbade jag ju hela dagen, började kl halv åtta till halv tolv på kvällen. De gick faktiskt väldigt bra, var inte allför trött utan mest ont i fötterna när kvällen var slut. Men allting gick väldigt bra och de var riktigt gött, vilket superteam vi var Maria(Svärmor), Rutan och Jag.
När jag kom hem så var jag som vanligt uppe i varv och låg o kollade på tv i flera timmar innan jag kunde somna. Fick ju även sjunga för min älskade sambo när jag kom hem som fyllde år efter tolvslaget. Han var lite yrvaken och somnade snabbt om igen.
Dagen efter vaknade både han och jag vid sju och var helt klarvakna, usch kändes allt att jag hade behövt sova längre, men de fick bli senare på dagen för älskligen åkte till sjön och jag började storstäda hela huset, jobbade ju både torsdag och fredag så de syntes att christian hade varit hemma själv om dagarna.
så de blev en storstädning och sedan var klockan tolv och då gick jag och la mig och somnade fort som attans, och sen kom även älskligen hem och somnade oxå i några timmar, vi vaknade vid två och var bara att duscha och göra iordning sig fort som fanken. För klockan tre skulle vi vara hemma hos Christians föräldrar.

Denna kvällen skulle vi ut och fira framförallt Christian som fyllde 22år denna dagen.
Vi var 12 personer sammanlagt som åkte ut och bowlade och åt god mat på Buddys. Bowlingen började bra för min del men sen gick de utför.
Var i vilket fall en underbart rolig kväll. Och den tackar vi för.

Söndagen, vaknade även denna dagen väldigt tidigt. Christian åkte till sjön och jag låg kvar en stund till. Mådde faktiskt lite lite lite dåligt denna dagen, drack ju lite dagen innan, drack mer än vad jag gjort på väldigt väldigt länge. Men var bara lite där på morgonen som de kändes, men sen var de bra hela dagen.
Fick hjälpa Älskligen att filéea all fisk han fick och sen blev de pizza och Avatar hos svärföräldrarna på kvällen.

Idag har jag varit på möte på arbetsförmedlingen, alla dessa möten som ändå inte ger någonting, tråkigt,.
När jag kom hem så klippte jag gräset och hängde ut lite tvätt och tvättar ännu mera tvätt.
Nu väntar jag på att min sambo ska komma hem så han kan bära in lite ved. Är svina kallt inne och jag orkar faktiskt inte bära in ved idag, han kan göra något när jag ändå ha klippt gräset:P

Nu kommer de bilder från lördagen.

     



        

     

  



Älskligen fick denna i födelsedagspresent av mig:)


Kommentarer
Postat av: HANNAH HALE

Svar>> Ja! Jag hittade båda på hemköp :) höhö

2010-05-10 @ 16:08:46
URL: http://hannahhale.blogg.se/
Postat av: moa

Nu har jag en fråga på min blogg och det är vad du tycker att mina inlägg ska handla om för ett tag framöver. Det kan vara olika saker. Typ: kläder, djur, smink mm ;) <3

2010-05-10 @ 19:19:09
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0