Slappe..

Nu är både jag och älsklinge helt proppmätta..
de fick bli tacos idag då jag fick med mig taco bröd av mamma som blev över sen i lördags. Jisses vad vi åt.. Så nu bli de att slappa resten av kvällen.
Ska gå o lägga mig framför tv:n snart...

Egentligen skulle vi åkte på sjön idag, men blev så himla dåligt väder så ist åkte vi till MAXI och stor handlade. Gött att ha de gjort. Ska ju jobba torsdag och fredag denna veckna. Och på lördag bli de bowling på Buddys med Christians familj och släkt, för att fira att jag fyllt år och att fira Christians om fyller år på lördag.

Har precis suttit och kollat in presenten jag ska köpa till honom, brukar alltid har så himla svårt för att köpa presenter(och särskilt till killar) men denna gången vet jag precis vad jag ska köpa. Och nu när jag är 20 så kan jag till och med köpa de själv:)

Igår satte jag mig och sydde gardinerna till köket. Vi har ju inte haft några gardiner där innan då vi inte tyckt att de behövts men när jag var på IKEA i helgen så fick jag för mig att vi skulle ha de nu. Och jag kan ju inte säga annat än att de blev riktigt bra. Gjorde bara vanliga kappor, men tycker nog att dom blev lite för långa, dom skymmer rätt mycket ljus. Men får ta och rätta till de en annan gång när jag har ork till de.


Nu ikväll så premiär tände jag ljusen på min nya ljusgrej som jag
fick av syrran och hennes pojkvän.


  
Såhär blev de nya gardinerna, bilderna blev inte så bra för att de var alldeles för ljust.


Kommentarer
Postat av: emma

Okej , men GUD vad härtloigt då?!

hoppas att du får en bra dag :D

Sjukt ledsen för ett sent svar ,hoppas att det inte gör något? :]

2010-05-04 @ 18:36:22
URL: http://emmatretton.blogg.se/
Postat av: HANNAH HALE

Svar>> Okey! Säg till när du gör det =)



Lägga till på bloglovin'?

2010-05-04 @ 23:38:16
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0