Redan söndag.

Usch vad dagarna går fort, tycker inte de va längesen de va söndag. När man inte har något och göra brukar dagarna alltid gå så sakta men ikke, dagarna bara rullar iväg. Innan man vet ordet av de så är de nya året här.

Fredags:
Blev de en liten grillkväll här med nära och kära, var super mysigt.
lördag(igår): Så bestämde jag och älskligen tillsammans med Alex och felicia att vi skulle åka på kina restaurang i trollhättan. Och vid fyra tiden åkte vi hemmifrån. Jag beställde wokad kyckling med grönsaker och caschewnötter samt friterad banan med glass till efterrätt. De va supergott. Och som alltid så äter man alldeles för mycket så man får ont i magen.
När vi kom hem kollade vi på en film som vi lånade av christians mamma. Trubbel i paradiset tro jag den hette, de var inte världens bästa film direkt.
Vid halv tio åkte älskligen och Alex ut för att se om dom kunde skjuta ett vildsvin, men åter denna kvällen kom dom hem med alla skotten kvar.

idag: Sov till åtta då jag gick upp och gjorde iordning frukost till mig och till hundarna. KOllade lite på tv, sen blev de en långpromenad, härligt.
När jag kom hem så plockade jag iordning en massa, och bärde upp lite stolar på vinden. Och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.
Hoppas på att min älskade sambo snart kommer hem, kanske vi kan kolla på en film och bara ta de lugnt.


Kommentarer
Postat av: emma

Okej ,men fy vad tevligt ! :)

hoppas att du får en bra dag idag , kram



Sjukt ledsen för så sent svar, hoppas att det inte gör ngt? :)

2010-05-17 @ 19:43:20
URL: http://emmatretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0