Ommöblering...

Igår var jag med Chrille och Alex ute på sjön när dom skulle lägga ut kräftburar, och idag va vi nyfikna så åkte dit och skulle kolla dom. Va inga mängder med kräftor men lite grann va de.
(kommer bilder under)

När jag kom hem så hämtade jag posten och då hade tv:grejerna redan kommit, så jag ville ju absolut in o hämta de direkt och börja greja med de. Klockan tre började jag plocka iordning och städa, och vi började skruva upp väggfästena på väggen samt hyllan. Vi hade naturligtvis en liten lunchpaus emmellan.
Mycket hjälp hade vi oxå av Alex, Martin och Jonas. Hade nog inte gått utan dom.

Nu ett antal timmar efteråt så är de färdig och vi ha möblerat om. De blev riktigt bra, bara den nya soffan som fattas och ett nytt soffbord som jag fortfarande inte ha hittat.

Imorgon ska vi på 3-årskalas:)
Annars vet jag inte riktigt vad som händer.

















Kommentarer
Postat av: HANNAH HALE

Hoppas du får en fin dag

2010-05-23 @ 12:54:54
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0