Nyss ätit.

Idag har jag hjälpt min sambo på sjön, skönt att ha lite och göra om dagarna. Och han har alltid arbete som behöver göras.
Nu har vi precis ätit en  supergod taigryta med risnudlar i. Vi satt i sängen och åt idag, riktigt mysigt att göra de ibland. Efteråt så ställde jag mig och diskade på direkten, jag ha fått någon slags diskmani. Så fort de börjar bli lite för mycket så ställer jag mig och diska, tycker inte om när de står massa äcklig disk i flera dagar. Christian ha inte stått och diskat på över ett halvår tro jag, som ursäkt har han att han aldrig hinner med och diskar förän jag står där och redan är färdig med de. Men de är faktiskt inte så farligt att diska, gör man de bara på direkten så de inte bli stora berg av disk och de tar ju inte så lång tid att diska. Vad tog de nu?! Max tio minuter.

Vet inte riktigt vad min sammbo fiock för ryck nu efter maten, för nu är han ute och klipper gräsmattan. Hmm..får väl se hur mycket han gör, så får väl jag ta resten imorgon. Går riktigt fort nu med våran nya gräsklippare, den är stor och bra.

Imorgon ska jag in på möte med arbetsförmedlingen eller de heter de ju inte nu, de heter eductus eller något sånt. Alla dessa jävla möten som är till absolut ingen nytta alls. Och som dom själva sa så kommer de inte finnas något jobb i tre år framöver så varför hålla på med massa möten och skit. Och man kan ju inte ta sig in hur som helst heller, jag har ändå tur som har bil. Men min syrra till exermpel, hon ha inget körkort och bort mitt ute på landet, hon har tre kilometer till närmsta buss som går typ två-tre gånger om dagen. Och detta tar dom ingen som helst respekt över. Neehh.. GALEN ÄR VAD MAN BLIR!
Imorgon bli de även "ringträning" med skorpan, få väl se om svärmor ska med. Tycker de var rätt roligt förra gå¨ngen.




Kommentarer
Postat av: emma

Jaha okej ! :)

hoppas att du få en bra dag då? :)

jo men alltingär bara finfint med mig ! :)

vad händer ikv då?

2010-05-17 @ 21:19:42
URL: http://emmatretton.blogg.se/
Postat av: moa

Nu är jag i New york city! :D Jag har köpt internett och har nu lagt upp en massa bilder och texter om new york och vad jag har varit med om.

2010-05-18 @ 23:58:05
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0