Tjhoo

Då var de måndag igen..
Japp då va de en ny vecka och en ny städdag, ne idag ska jag inte städa. Har bara plockat undan lite grejer och hängt upp lite tvätt, så inget städ idag! Härligt!
Ha burit in ved så de är varmt och gott nu, började elda halv sju imorse när älsklingen gick upp för att åka iväg och vecka näten. Jag kunde helt enkelt inte somna om så de va bara att gå upp göra iordning hundmat och hämta in en back ved. Sedan så gjorde jag frukost till mig och la mej i sängen och kollade på tv till typ kl blev tio. Då tyckte siri att de var dags för hennes frukost, och skorpan får man som vanligt nästan trycka i maten, men idag åt hon ändå rätt mycket. Nu är dom små busarna ute i hundgården, tänkte jag skulle ut och gå min dagliga promenad med dom senare när posten har kommit så ta jag den samtidigt..

När älsklingen kommer hem..
så ska vi åka in till stan, han ska till banken en sväng. Tro nog att vi ska hyra någon film och kanske ta med en varsin sallad oxå, blev ju inget av detta igår då svärmor bjöd oss på god söndagsstek(Riktigt gott var de).
Ska även köpa mitt naturgodis som jag tjatade om igår och va så nära på att åka och köpa, hade så otroligt tråkigt igår när vi kom hem, älsklingen skulle bara kolla på massa fotboll på tv och jag var så uttråkad, men till slut fick han mej till att lägga mig i sängen och ta de lugnt och blev kliad på ryggen, sååå underbart skönt de är alltså, varje kväll så måste han ligga och klia mej på ryggen lite.. mmm nice..

Har inte hunnit ta några bilder ännu men de ska jag försöka göra sen..
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: Jodå min helg har varit bara bra :D Har grillat hehe

Själv då?

kramis

2010-03-22 @ 13:10:33
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0