Nya möbler..

Ja igår skulle vi ju hämta våran nya soffa, vi tog två bilar in för de tänkte vi ju att de skulle få plats, men ynka en del och köksstolarna fick vi inte plats med, så älsklingen åkte och hyrde ett släp i en timme så vi fick hem allt.

Jag och sara gick och shoppade lite, massa kläder till Linnea och Lina och även lite kläder till mamma sara. Härligt. Fick henne att köpa lite färgade kläder ist för svart. Både hon och jag har typ bara en svart garderob.
Måste bli ändring på de.
Jag fick köpt mig ett linne/klänning, men den få jag åka och byta för dum som jag var så provade jag inte den innan utan köpte den storleken jag trodde att jag skulle ha. Men ikke, den få vi byta till L ist för M som jag köpte.

När vi kom hem så var de bara att börja bygga ihop soffan och stolarna. den gamla soffan hade redan Chrille och Alex kört iväg med så de var bara att sätta igång. Först fick jag jättebra hjälp av alex medans Chrille lagade mat. Men efter middagen vet jag inte riktigt vad som hände. Alla försvann, så de var bara jag och felicia kvar. Vi blev bestämda för att vi skulle klara att göra iordning allt själva. Och klart gjorde vi de, efter mycket svett och vilja så klarade vi både och få ihop soffan och 4st köksstolar.
Bra som fanken blev de.

Nu har jag plockat ihop alla tusen kartonger som låg ute på gräsmattan, har spräckt upp dom och lagt dom i en hög. All plast har jag plockat ihop och lagt i en sopsäck. Tvätten är uthängd och ny tvätt är på gång. Här går de undan. Hundarna ligger ute i solen och dom skulle egentligen behöva bada lite för att svalka sig. Siri bli ju helt död när de är så varmt ute.

Väntar på att sara ska komma hit på en fika och så ska hon se hur den nya soffan blev.










Kommentarer
Postat av: Liinda

Åh va snyggt det blev! Självklart fixar ni det själva ;D

Tror att det är ett likadant köksbord osm vi köppt. Också på jysk, Vi har dock inte nya stolar. men de kommer när vi får råd ;)

Hihi. VA ska ni göra ikväll??

<3<3<3

2010-06-04 @ 12:01:42
URL: http://vadjagkan.blogg.se/
Postat av: Liinda

ha han sov allt när jag va där och hälsade på med. Men hn blir snart en liten sprattel gubbe som springer runt och leker då kan vi busa med honom :D

2010-06-08 @ 15:33:31
URL: http://vadjagkan.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: jaa de hade vatt snällt. vet ju dock inte när ni kommer hem med dem?

kram

2010-06-15 @ 09:58:05
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0