oj OJ..

Vad längesen de var jag skrev här nu.
Har inte riktigt tid eller ork att skriva här nu på sommmaren.

Har fullt upp med kräftfiske varje dag, de är de som tar upp min tid.
Idag har jag dock ledigt, var skönt med lite sovmorgon. Alledels för längesen man hade de.
Inget roligt väder är de ute heller, de regnar, de öser ner rent ut sagt

Hoppas att de bli bättre väder till ikväll, då de är tjejkväll hos min svärmor.
Har ju varit fallens dagar denna veckan, så imorgon bli de nog att vi ska åka in dit och äta.

I början av nästa vecka kommer mina föräldrar upp, mamma och pappa. Känns som att de var flera år sedan jag träffade dom. Ska bli roligt.


Nu bli de hopp in i duschen.. Ska försöka bättra mig på att skriva här.


På väg till kräftburarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0