Usch vad tidigt..

..jag blev väckt imorse, kvart i sju väckte min kära sambo mig.
Usch vad jag skulle velat ligga kvar minst en timme till iaf, men ikke.
De var bara att stiga upp och klä på sig äta frukost och ta med sig lite mackor.
Var ju dags för kräftfisket... och jag har ju äntligen fått riktiga (fula) fiskeregnkläder, känner mig som en i fiskegänget nu.
Vi veckade fem länkar och flyttade två, de är de värsta jag vet att flytta länkar och de vet ju Christian om så han säger ingenting förän vi är där att vi ska flytta. Åhh bli lika arg varje gång. Vi fick ungefär 30kg kräftor idag. Inte dåligt de på sju länkar.

Vi kom iland vid halv ett tiden..
och då åkte vi iväg en sväng in till staden Vänersborg, älsklingen skulle ha en ny mobil. Han har gjort slut på minst 8telefoner detta året, dock så har han bara köpt begagnade mobiler hela tiden, För någon ny har jag sagt att de bara är slöseri med pengar när dom ändå är slut efter en månad.
Blev ett besök på Banken, Apoteket och Systemet oxå..

Nör vi kom hem..
så skulle Chrille upp och jobba lite till och han tog med sig siri, så då passade jag och skorpan på att gå och vila en sväng, så himla gött att göra de mitt på dagen..
Nu kom Chrille hem och han håller på och laga mat för fullt(vill inte se hur de ser ut efter att han varit där,stökigt)
tro de bli  hemmagjord snitzel, pommes och kantarellsås... smaskens..

Åh, nu kläcker han ut att vi är bjudna på barndop oxå i oktober:):) Kul kul, lilla Sebastian som ska döpas, gullungen..


Just de, de höll jag på och glömma.
Malin klippte mig ju igår, och jag var sugen på en ny frisyr. Har haft samma gamla vanliga frisyr så länge jag kan minnas så de va dags för något nytt. Och jag har ju alltid tyckte varit snyggt med lite kortare baktill och längre fram, så efter mycket velande så blev de de... Jag har inte sett hur de ser ut bakifrån men framifrån känns de bra iaf.
Fick bara en någolunda bra bild framifrån så lägger in den ..


Hemsk bild men får la bjuda på den, man ser ju inte riktigt hur
frisyren ser ut, ser ut som vanligt fast mycket kortare framifrån..



en bild från igår när vi hade lite filmmys, två av mina godingar..


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

ooh vad fina bågar :D

2010-08-23 @ 20:58:30
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

mamma vill se dem andra med ;) mamam tkt dessa var fina :)

2010-08-24 @ 17:40:40
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

söt hund! :D

2010-08-25 @ 08:50:26
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0