Usch.. lördagar ska man inte få jobba på..

Igår blev de jobb från halv åtta till halv fyra, jag var gött slut efter den dagen..
Men fick mig ändå ett ryck att åka in till överby igår när klockan var tio över sex.
Körde snabbt och lämnade av Älsklingen och Alex vid kyrkan för att dom skulle spela fotboll..
Öberby stänger ju kl 19, men jag han ändå med de jag skulle och lite till innan de stängde.
Jag köpte en tröja på Cubus i söndags som jag vekrligen älskar och då ville jag ha en till fast en annan färg då så de var mest därför jag åkte in, och så blev de ju lite till, en tunika, en scarf, två hundkoppel och en sele/halsband till skorpan.. Sen skulle jag ju handla lite mat..


Idag är de lördag, och jag ska jobba..
Usch, de borde vara förbjudet att jobba på helger.. Elle ja, helger går väl bra men inte sena kvällar och nätter.
Ska börja kl 16 ikväll och kommer ju säkert inte att vara hemma innan 04,00 inatt/tidig morgon.
Usch tvi och blää säger jag..


Nu har jag iaf hunnit med och städat, ska bara torka golven oxå men de gör jag efter att jag har duschat, och så tar jag en låångpromenad med hundarna medans golven torkar..
Sen bli de bara att slappa och ta de lugnt, försöka sova en lite stund sen så jag e pigg och orkar jobba hela natten.
Känns tungt..



Min lilla siri är väldigt morgon trött..




Har ni sett en sån liten sötnos hon var som valp.


Och Skorpan var miniliten..


Ett gult och ett rött koppen samt en lädersele/halsband


Fullkompigt älskar dessa tröjor..


Kommentarer
Postat av: Cissi

söta vovvar! :D

2010-08-28 @ 23:42:07
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0