uhh..

Nu var snart denna söndagen över oxå.
Ny vecka imorgon och de är bara 4 dagar kvar till man är 20, känns konstigt.


Har varit hos sara hela eftermiddagen, malin skulle färga hennes hår och så rullade hon mitt hår så de skulle bli lockigt. Har ju lite funderingar på att permenenta mig nu inför sommaren så man slipper föna och platta de hela tiden så fort man har badat. Men jag är lite klyven nu, de var inte lika snyggt på mig som jag mindes de. Så får se hur dessa planerna slutar.

Nu har jag precis kommit hem från svärföräldrarna och har ätit middag där. En riktigt söndagsmiddag, vildsvinsstek, potatisgratän och beasås. Riktigt gott. Skulle vilja göra stek oftare här hemma, men min andra hälft tar ju aldrig stekar, färs och snitzel är de han tar.
Men de ska bli ändring på detta nästa gång!!

Imorgon ska jag jobba, likaså¨på tisdag och onsdag.
Usch, känner vekrligne inte för detta, trivs så bra och vara hemma, även fast jag vill tjäna egna pengar.
Men har vant mig vid att vara hemma och hjälpa älskligen med fisket.
Aja, bli nog bra



På torsdag drar jag och skorpan ner till småland. Ska bli gött, men kommer att saknar min Christian så otroligt mycket. Saknar han bara när vi varit ifrån varandra en timme, och en hel dag är riktigt jobbigt.
Nu bli de en hel helg, och hade ju även kanske velat stannat till måndag, tisdag. Så man kan hälsa på på skolan en sväng innan man åker hem . Men de får vi ta då, känner jag mig själv rätt så kommer jag vilja åka hem redan dagen efter jag kommit.

Älskar dig Christian, du är de bästa jag har!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0