Tisdag..

Jaha då va tisdagen här igen..
Vaknade imorse när älskligen gick upp(06.30) fick min morgon puss sen åkte han.
Jag somnade om i en halvtimme, sen blev jag väckt av en siri som sitte o håller på o spy på golvet. Jag far upp fort som attan och bär ut henne ute. Och hinner precis sätta ner henne och så kommer de. (och jag spydde jag oxå när jag ser hennes spya, klarar inte av spya alls) Hon sitter där i en kvart och de kommer inte mera så tänker att hon var klart. Ta in henne får somna om i en kvart sen spy hon igen. Så höll de på hela morgonen och till slut så ledsnade jag och gick ut med båda två i hundgårde.

Jag kommer in och gör iordning maten till dom, och gör även frukost till mig, lägger mig och kollar på vakna med the voice. Och pigg som jag är så kan jag inte somna om.
Klär på mig, dammsuger, sätter på en maskin tvätt.

skulle blivit en långpromenad med dogisarna men ist blev de en röjning i trädågrden.
Kratta hela baksidan som var full med små pinnar, Flyttar även ett land till ett annat ställe. Jag börjar rensa landet som är vid trappan och hittar blomlådor som jag tar fram och som jag tänker plantera lite blommor io när jag får tid till de.

Älskligen är nu på jobbet och har jobbat i två timmar ca. Igår var han hemma halv elva, hoppas inte de blir lika sent idag oxå.

Nu börjar jag blir väldigt hungrig. Har planerat att ha köttfärsås och spagetti, har fått en mani på pasta. Sååå gott. Men innna jag börjar laga mat tro jag att jag ska sy ett nät. Ska sy minst ett om dagen denna veckan har jag bestämt så är dom slut i slutet av denna veckan.

Blir tyvärr inget tisdags/onsdags mys denna veckan då äslkligen jobbar.

Och jag fick precis reda på att jag ska jobba på torsdag med start kl 10.00 till cirkus 16.00.

Ha de bra..
Tingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0