Storhandlat..

Gårdagen..
blev inget tisdags mys igår(de blir idag ist), men vi bestämde tillsammans med Felicia och Alex att vi skulle grilla tillsammans. Så de blev grillat kött, pommes, kall beasås och en god morot/vitlökssallad. Dom tyckte de var jätte gott, men jag har ju inte fått tillbaka mina smaklökar då jag fortfarande är förkyld så kände inte så mycket.

Felicia åkte iväg på fotbollsträning och vi andra satte oss vid datan och kollade på resor.
Vi har ju pratat om att ta en bussresa till Spanien, men när vi satt och kollade så va de rätt dyrt.
Så jag föreslog att vi kunde åka till Turkiet(för de har jag alltid velat), och vi kollade lite där och hittade massa fina hotell med All Inclusive som inte alls var dyrt. Så de blir nog en sån resa innan midsommar:) Härligt!
Vill verkligen till solen och värmen.. NU..

Dagen..
Idag skulle jag ju inte till arbetsförmedlingen på möte, som aldrig leder någonstans.
Efter de så skulle jag ju storhandla, Sara och jag hade bestämt möte på torgets pakering. Vi tog en bil, för ovanlighetens skull åkte vi till Willy(handlar alltid på MAXI annars), men jag gillar faktiskt Willy, bra priser och mycket varor.
Blev en riktig storhandling för både mig och Sara.
Jag hittade en ny marabou choklad som vi var tvungna att testa. Den var faktiskt riktigt riktigt god. Gillade den skarpt, Passion/Chili var de.

Vi åkte tillbaka till min bil och packade över varorna i min bil sen skiljdes vi åt. (tack för sällskapet Sara:)

Jag åkte vidare till Överby, hade två grejer jag skulle ordna
1. Apoteket-Ipren
2. Hitta en svart skjorta till lördag

Apoteket var ju inga som helst problem, men skjortan, fy vad jag letade och letade.
Var inne på H&M, Kapphal, Gina, Vero Moda..
Ingen av affärerna hade inte en helt vanlig svart långärmad skjorta.
När jag nästan gett upp hoppet så gick jag till Cubus, och dom hade inte någon heller, men så
kom jag på att jag måste ju kunna ha en herrskjorta(fast i en minde storlek då)
Och visst hade dom de, och hon jag pratade med sa oxå att jag kunde ha de, och dom hade bara en Small kvar, vilken  tur jag hade alltså.
Och den passade utmärkt, lite stor i armana bara men annars satt den perfekt.
Ska ju ha skjortan på lördag när jag ska jobba.
Malin(Christians syster) har lovat att göra någon fin frisyr på mig. Hon går ju på frisörskola, vilket är toppen:)

Ikväll blir de onsdagsmys, ska bli trevligt, få se vad dom kommer att bjuda på. Alltid lika spännande.

Nu kommer lite bilder som är tagna idag
Ha de bra
Tjingeling..



Sötnötar:)


Riktigt mumsig.. jumjum


Fundation jag använder...var till och med halva priset på den:)
Gillas!


"Herr-skjortan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0