orkar inte..

Jag orkar inte skriva ett långt inlägg idag så de bli bara lite kortfattat.

Har sån himla huvudvärk just nu så jag vet inte vad jag ska göra. de är fruktansvärt.

Idag har jag hjälp älskligen och lägga ut lite nät.
Och har även (äntligen) fått tvättat bilen idag.
haha nu kom skropan upp i mitt knä och ussaröä pussar ihjäl mig, hon e för goo..

Älsklingen åkte och skulle spela fotboll nu, hade faktiskt tänkt följa med men känner att mitt huvud inte klarar de.
När han kommer hem ska vi grilla, mums, jag har gjort en potatissallad som stå i kylen och gottar sig.
Annars vet jag inte vad kvällen har att erbjuda.

Ha en bra helg!


busing


Dessa sådde jag igår, får väl se om de blir något av de. Har ju inga
gröna fingrar precis.


och dessa ska vi så..när de nu bli av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0