MÅndag..

Då var måndagen hä igen.. usch vad dagarna går fort.. Men rätt gött ändå för då kommer sommaren fortfarande. Känns nästan som att de är sommar idag. Så himla fint väder ute.

Har plockat iordning lite här nu, och hängt ut den första tvätten ute för detta året. Känns skönt, nu slipper man all tvätt upphängt överallt innomhus.
Och mer tvätt ät på gång. Att denna tvätt aldrig kan ta slut. Tvättar nästan en maskin om dagen. Helt sjukt och vi är bara två personer.

Har även burit in lite ved så håller på o elda lite, känns lite fel och elda när de är så fin ute. Men de är bara 13  grader inne så lite så kallt e de allt. Och vi har inte eldat på 4 dagar nu. Så elda bara i någon timme så tempen stiger lite här inne.
Har gjort iordning lite mat till min älsksade som snart ska åka från de ena jobbet till de andra. Så jag kommer vara hemma själv hela eftermiddagen/kvällen.. Inte så kul.
Men måste in till Vänersborg, till Försäkringskassan och lämna in papper så jag får lite pengar dennan månaden oxå. I vanliga fall om inte baby skulle jobbat så skulle jag åkt in så fort jag vaknade men nu när han inte ska vara hemma senare så vänta jag tills han ha åkt så jag ha nåogt att göra.

Få bli en extra lång promenad idag oxå med busarna.

Annars händer inte så mycket idag.

TJingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0