Lördag

Då var de helg igen.
Igår blev de ju grillat, de var riktigt smarrigt. Gjorde ju en potatissallad, som blev hur god som helst. Dock blev den lite torr då jag inte hade så mycket creme fraiche hemma, men de blev god och de är huvudsaken.

Egentligen skulle vi åkt bort till Alex och Felicia som skulle ha fest, men efter att vi hade ätit så blev vi så himla trötta och klockan var redan nio. Så tillsammans bestämde vi att vi bara skulle vara hemma och ha en myskväll, då vi knappt har sett på hela veckan när min älskling har pendlat mellan de ena jobbet till de andra. Så de var veklrigen välbehövt att bara få vara hemma med dom man älskar högst av allt.

Älskligen gick upp vid sju imorse och skulle ut på sjön, men är lite skeptisk om han åkte ut på sjön. De blåser rätt rejält idag.
Och som vanligt kunde inte jag somna om, så satte på tv:n lite.
Men kunde inte ligga still där så länge, eftersom både min, siri och skorpans mage kurrade av hunger så gick vi upp.
Gjorde iordning hundarnas mat och började sedan att städa lite(bara plocka iordning lite) och diskade sedan gårdagens disk. Sen fick jag oxå i mig lite frukost.

Och nu har jag hängt ut lite tvätt och har även gjort en jordgubbssorbet som står i frysen.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, få väl se vad min älskade har bestämt när han kommer hem :)

Ha en toppen lördag alla!


Baby, du är mitt allt!


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv. jaa visst det kan jag! kan ta oss den 30 april!

kram

2010-04-17 @ 17:39:48
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0