Har precis kommit hem ..

När jag satt här hemma i min ensamhet(med hudarna oxå såklart) och hade sytt ett nät och påbörjat mitt andra fick jag ett litet ryck att jag skulle åka o veckohandla nu ikväll så jag slapp detta imorgon när jag hade jobbat. Bytte om och drivade iväg i pärlan.

Så nu kom jag precis hem, har packat upp allting. Och de känns så jäkla gött att ha de gjort.
Nu kommer ju snart älskligen hem oxå, eller ja de är ju en timme kvar itlls dess, men de ska jag nog allt klara av.
Nu bli de att ta något att äta, ha inte ätit sen imorse. Bli nog en ciabatta och en tallrik med yoghurt. Mums.

Tjingeling..


Gött...


Skorpan igår när vi var ute..

att en kratta kan vara så roligt..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att höra :) Jag mailar dej angående användarnamn och lösenord till en andra bloggen!



Ha en fin kväll!

2010-04-15 @ 17:54:54
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0