Ett tag sen

Nu var de allt ett tag sen jag uppdaterad här på bloggen. Vilket märks tydligt på statistiken. Den har sjunkt varje dag. Inte kul.
Men ska försöka bli bättre på att uppdatera.

Igår var vi på Malins skola (Svenska Frisörskolan) och tittade, dom hade lite modevisning och öppet hus.
De var även en liten tävling, som jag och linda skulle göra. Haha frågorna var inte dom lättaste men de är ju tur att internet finns i mobilen:P Hoppas att vi vinner iaf, fast skulle ändå inte kännas helt rätt om vi vann med tanke på att vi inte kunde svaren på riktigt. Men nog slet vi hårt för att klara frågorna.

Älsklingen och jag kom hem för en timme sen, vi har varit i stan och handlat mat. De behövdes, ekade så i vårt kylskåp. Men nu är de fyllt igen. :)
Blev även en liten lunch på McDonkan, de var längesen vi åt där så de var gott.
Nu blir de att plocka in tvätt och hänga ut ännu mera tvätt. Sen ska jag försöka så lite av mina fröer som jag fått av syster, bla. Morötter, palsternacka, sockerärter och sallad. Mina blommfrön tro jag gick åt skogen, planterade ju dom förrra veckan men har haft en siri som trampat runt i dom och jag har ju inga "gröna fingrar" så tro jag ska ta mej och köpa färdiga blomplantor och plantera. Mycket lättare.

Har tyvärr inga bilder eller jo de har jag ju, ska koppla in mobilen och ladda över lite nya bilder från denna veckan.
Så håll tillgodo:)


Jag igår..


Min plutt Skorpan, vi åker till småland nästa torsdag


Kommentarer
Postat av: Liinda

Vadå? de va ju ingen som sa att vi niet fick använda hjälp medel?? =)

2010-04-23 @ 16:21:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0