Casper 8 månader..

I Lördags blev ju vår lilla pojk 8 månader.. Växer så de knakar. Väntar för fullt på att han ska börja krypa, de e ju de värsta han vet att ligga/sitta på golvet. De är gåstolen som gäller. Nu har han kommit på att man kan komma över trösklarna så de är full fart nu.

Igår var sista dagen med penecilin. Få se till på onsdag hur de är, tycker han fortfarande tar sig på öronen.. Och nu har en förkylning hoppat på oss allihopa. Inte kul. Hoppas de går över till helgen då hela familjen kommer upp.

Idag var de en sväng på överby som gällde med svärmor.
Handla mat, kläder till casper och fika(i nästan en timme) och lite annat som bara kom till.
Casper behövde ju först och främst byxor i stl 80 som vi har gått över till nu. Och de fick han tre par.. Kommer bilder nedan.

Nu har vi precis ätit mat. Blev potatismos, kebabkött och kebabsås.. såå gött..

Imorgon är de MVC som gäller för min del. E inte alls nöjd med prev.medellet jag fick när jag var där sist. så de blir annat imorgon.


NU blir de en liten bildbomb.

 
Jag och casper förra veckan innan vi åkte till mammaträffen

 
Far och son mys


Rulla och dra sig för gör vi allt..

 
CAsper igår


Busunge


denna skinnjackan från KappAhl fick han av sin mormor..

 
Detta fick han idag, Body och ett sett med byxor o huvtröja från KappAhl

 
Två par byxor och två pyjamaser från KappAhl

Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker du? Jag tycker hon är pappa upp i dagen förutom att hon har min ögonfärg och samma näsa som jag hade som liten =P



Ja de växer alldeles för fort. Det var inte länge man hade den där lilla, lilla skrynkliga bebisen =P

2012-03-05 @ 18:59:06
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: En tonårsmammas dagbok!

Den där skinnjackan fick Alvin också nyss. Visst är de charmigt på dom små =) Vilken sötnos ni har! !

Kram

2012-04-11 @ 16:40:47
URL: http://gabbimk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0