Småland..

Igår anlände vi till småland..
Då blev de tacos på kvällen och hela familjen var samlade, mys..

Sen vid typ halv nio tiden så blev de hårfärgning på hög nivå, syskonen skulle färga håret och jag skulle göra en slingning till. Vet inte riktigt vad jag tycker ännu, om jag gillar de eller ej.. Eller är kanske bara ovant att vara så himla ljushårig.. Få ge de några dagar så får vi se.

Casper sov till åtta idag, men jag gick upp vid halv åtta och tog mig en promenad med hundarna i 17- brr..
Halv nio blev de långfrukost och nu håller vi på med en Red VelvetCake, aldrig smakat så de ska bli pännande.. Syrran som bestämt att vi skulle göra de då vi ska fira hennes kille lite i förskott ikväll.
Och mamma håller på med en köttgryta som vi ska äta senare ikväll.

Nu på eftermiddagen blir de nog lite grillning med jägarna ute, korv med bröd..Casper ska ju säkert ha mat just då så bli väl att vi få skita i de..

Han har för övrigt kommit in i en matvägrar period, man bli ju lite frustrerad när han inte vill äta.
Aja, inget man kan göra nåt åt, kanske flera tänder på gång..

Imorgon ska syrran spela fotbollscup så de blir väl att vi åker och kolla lite på de och träffa lite gamla kompisar.


Hoppas ni får en toppenhelg..



Ha rju inga bilder så de får bli denna som jag hittade på datan.

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Smålandet igen,mysigt för er..haha matvägrans period det känner vi igen olika faser i livet, vanligt även om man blir lite frustrerad över det så går det alltid över förr eller senare..;)

Åh vad bra,skall installera stolen nu;) Åååå spännande med kakan!

Förresten skriv under du med för More Fish,kika min blogg;)

2012-02-11 @ 11:24:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0