Småland..

Idag bär de av ner till småland...
över helgen. Jag och tvillingsystern fyller ju år på söndag så bli lite födelsedagsfirande:D
Så ska börja packa så fort Casper har somnat vilket han bör göra när som helst.

DE går så fort nu, han blir stabilare för varje dag som går.


Igår satt jag och Liinda..
i nästan fyra timmar och scrappade. Har ju aldrig gjort de innan för tror  inte de är min grej riktigt. Så därför jag har tagit hjälp av proffset :D Lovar att de kommer upp bilder när dom e färdiga och iväg skickade. Dom kommer bli så fina..

nu har jag en väldigt trött son så får väl sluta skriva här.

Vad ska ni hitta på i helgen?
ha de bra


Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

åh vad härligt :D japp det skall vi 16 maj :D längtar som en tok, inatt skall vi sova hos min syster som bor i kungälv :)



vad skall ni göra i småland? :)

2012-04-27 @ 11:44:38
URL: http://frureinhold.se
Postat av: En chic mammas bekännelser

godmorgon :) idag äntligen skiner solen :) vad händer hos er idag ? :)

2012-04-28 @ 10:55:29
URL: http://frureinhold.se
Postat av: En chic mammas bekännelser

okej vad roligt :) men ullared är inte fel, var längesen jag var där nu :)



jag har varit på dansuppvisning, varit och lämnat lite lådor i nya hemmet och nu änltigen är jag hemma i min soffa och svarar på kommentarer :)

2012-04-28 @ 22:13:10
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0