4CGFVGVFHGFVXHYBG

Ja ni kan ju gissa vem de var som skrev rubriken idag.. :D

Igår tog jag och ringde till Vårdcentralen..
Casper tar ju sig fortfarande för öronen så fick en tid halv elva. Fick den bästa doktorn, alla andra är så griniga o sura men denna är den bästa. Han har så bra hand med barn. Men de var iaf ingen öroninflammation denna gången, men han tyckte ändå att han skulle skicka en remiss till öron på NÄL. Jag behövde inte ens nämna de. Så de är skönt att vi ska åka dit med Casper.
Efter caspers besök så var de min túr. Misstänkte att jag hade urinvägsinfektion. Och mycket riktigt så hade jag de, så blev pencelin i fem dagar. Åkte hem en sväng med Casper för de var matdags och så kom pappan hem så då tog jag och åkte iväg och handla mat, bytte även lite kläder som jag köpte för några dagar sen, och så fick jag med en annan tröja hem.

Imorgon ska jag in..
och besikta bilen, får väl se hur många tvåor de bli.. Är de inga större "fel" på bilen så ska vi fixa dom och så ska vi ha den ett år till, men annars så bli de en ny bil. Vilket är behövligt, med större barnstol och vagn. En volvo v40 är ju inte den rymligaste bilen direkt.

På lördag..
E de dop för lilla Casssandra men annars ha vi ingenting planerat. Få väl ta och åka in imorgn(onsdag) efter jag besiktat bilen o se om jag hitta något fint som Casper man ha på sig på löradg. De messta han  ha nu är så urtvättat och har inga "fin" kläder till honom i storlek 80 som har han nu. Men e allt snart dags för 86.


Kommentarer
Postat av: Elin -mamma till Albin

Sv; jaha finns det 2in1... Det har jag helt missat. Det är ju bättre det för då kan man ha en och samma till hela kroppen:) Den ska jag köpa nästa gång!

2012-04-18 @ 09:10:15
URL: http://doncellita.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi har inte ens någon bil just nu men så fort jag börjar jobba igen ska vi köpa en v50 =)

2012-04-18 @ 16:05:48
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja vi bor så pass nära allt att man kan gå. 15 min promenad till centrum och vi har en mataffär (dock en dyr en) bara några hundra meter bort. Men det är jobbigt när jag ska veckohandla för då måste jag åka bil. Just nu åker jag alltid med mamma.

Men det är drygt utan bil ändå då jag aldrig kan ta mig någonstans längre bort. Typ åka och hälsa på kompisar som bor lite längre bort och så. Eller bara spontant åka till Ikea eller liknande så måste vi alltid låna bil. Eller bara en sån sak som att det regnar och jag måste till centrum =P

2012-04-19 @ 10:32:48
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0