snabb inlägg-

Slänger in ett litet snabb inlägg..

Då va de fredag och helgen ska spenderas i lysekil. Hummerfiske är de som står på schemat.
Grabbarna har redan åkt dit och jag, hannah och våra små grabbar ska åka dit senare.
Jag ska ju först till tandläkaren vid halv tre och hannah jobbar till halv tre. Så jag ska ta med våra små plyttar in och så ska hon har dom medans jag gå till tandläkaren.

Hundarna ska vara hos svärföräldrarna under helgen, och dom är redan där.
Känns så ensamt utan dom, är alltid svårt och jobbigt att vara utan dom. Speciellt min lilla bebis Skorpan. Hon e min lilla bebis och kommer alltid vara de.

Nehe nu får jag sluta och börja göra iordning mig.


Hoppas ni får en bra helg!
Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Du har en award på min blogg..Å ni hade säkert en dunder mysig helg i Lysekil,fick dom någon hummer förresten?

2011-10-12 @ 17:09:16
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0