Hemma igen..

Då var man hemma igen efter fyra fullproppade dagar hemma i småland.
Fått träffa familjen, släkten och lite kompisar. Shopping på IKEA m,m,

Hämtade upp Linda vid tolv tiden idag och vi så var vi på vägen igen, vi stannade till i falköping på MC Donken och matade Casper och fick i oss lite lunch.
Va hemma runt tre tiden. 
 
Packade upp och plockade undan lite.
Sen kom vår efterlängtande pappa/sambo hem och naturligtvis mina små lurviga älsklingar. Ha nog aldrig sett Skorpan så glad som hon blev när hon såg mig. Och hon har varit vid min sida hela eftermiddagen.

Hade massa morötter hemma, så tog och ställde mig och gjorde morotspuré (som casper tycker väldigt mycket om) blev även att jag gjorde lite majspuré som han ännu inte ha testat. Köpte ju massa iskubsformer på ikea så nu ska de hällas upp i dom sen frysas in.


Nu ikväll så beställde jag även en ny telefon..
Blev en samsung galaxy s2. Längtar tills jag har den i mina händer. Har haft min gamla i tre år så nu var de allt dags att uppgradera sig lite.

Nehe nu ska jag fortsätta mysa med min underbara familj, sen bli de en dusch, eldas för fullt så de finns massa varmvatten.;D


Ha ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Nä, går ju rätt många i veckan.. Sjukt vad dom dregglar, och att dom skyddar kläderna från kräk dessutum är ju kanon!

2011-10-26 @ 20:44:05
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Ja jag tycker det är så gulligt när de delar på sakerna här hemma. Man kan inte mer än skratta :D

2011-10-27 @ 11:46:51
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0