Då var de snart helg igen..

De är redan tordag och snart ännu en helg är här..
I veckan så har jag inte gjort så mycket, förutom i måndags då de var dags för sprutor för vår lille Casper.
Igår åkte vi till Hannah och Sebastian på en liten mamma träff. Väldigt trevligt var de och tiden bara sprang iväg. Var hemma vid fyra tiden, då de blev bestämt att jag skulle åka och handla lite vilket jag egentligen tänkte göra idag, men så var de inte så mycket vi skulle ha handlat ändå och eftersom vi inte ska vara hemma i helgen så köpte jag bara de nödvändigaste, BLÖJOR och lite annat smått.

Blev att jag tog med en vasin pizza till mig och älsklingen, vi brukar alltid ta sallad nu för tiden men just igår så var både han och jag sugen på pizza. Och hör på detta, åt nästan uppe hela pizzan, de har aldrig hänt förut och då menar jag aldrig.Har ätit upp knapp hälften innan när jag köpt pizza.

Idag så låg vi i sängen till elva typ..
Vilket vi gjort i flera dagar nu, Casper har sovit till fem halv sex, sex varje dag med ett nappinstopp vid tre tiden varje natt. sen har han eller båda två somnat om till halv nio, nio och då får han mat och ligger i babygymmet i våran sägn en liten stund innan han somnat om igen till elva halv tolv. Och där emellan äter jag frukost och städar iordning, tvättar m.m.

Imorgon är de fredag..
Och jag ska på återbesök hos tandläkare för att ta bort lite tandsten som hon absoolut inte kunde göra sist jag var där. Så ska vara där vid halv tre.
Sen någon gång efter de så bli de till att åka till lysekil över helgen för att fiska hummer.. De är jag, Christian och Casper, samt två andra par och lille Sebastian.

Fick ett paket på posten idag...
Från Lilofant Design, beställde en snuttefilt och en dreglis. De används just nu oh Casper ligger o sover så vill inte ta kort på de nu. Så de får ni se vid nästa inlägg.
Tänkte ist att jag kunde lägga upp lite bilder på vad Casper fick i doppresent ist.

 
Jaktryggsäck, halvduk, termos                                        och jaktkläder i storlek 125
Det skall börjars i tid:D

 
Byggklossar                                                                         och två mätstockar

  
Bitring m. frukter, marakass            4st böcker                                           en liten väska

 
5st spargrisar (den stora e handmålad)                           en nappkruka med två nappa

 
hoppgunga                                           läragå stol




   
Canvastavla med min och caspers hand - Casper tavla m. födelsedatum, vikt, läng m.m  - Blöjtårta


Fotoram som vi kan sätta in bilder på casper i 

Och nästan de bästa som vi fick:
 
Min mammas kusins dotter hade skissat av casper. Originalbilden ser ni jämte..

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Mycket fint ni fick på dopet!

Ja men skall bli kul att ses om du får möjlighet & tiden att räcka till.Äta ngn god lunch eller ngt;)

2011-10-06 @ 15:58:39
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

såg du att napparna var från lundmyr af sweden? har för mig du gillade de märket :)

2011-10-06 @ 16:44:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Ja det tycker jag allt, men imorgon har vi fullt upp tyvärr.

2011-10-07 @ 12:42:50
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Mycket fint han fått! :) De där stapelklossarna och en sån där nappburk har jag spanat på länge, och funderar på att köpa till Melker :)

2011-10-07 @ 17:28:53
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0