Pizzabullar

De som var under bakdukarna i gårdagen inlägg var pizzabullar...
Dom blev supergoda, gjorde tacofärs som jag hade i dom..Mumma.. Dom tar mig tillbaka när man var mindre då mamma alltid gjorde såna...
Dock så råkade jag radera bilden i mobilen så ni får allt klara er utan:P



Idag eldar jag för fullt, var ingen värme inne imorse, men nu e de varmt och gott och jag har fått mig en varm dusch.
Nu har lilleman somnat för en liten powernap, han sover max 20 på sina små lurar på dagarna.

blir att han få smaka på palsternacka idag ist, igår blev vi bjudna på middag hos svärföräldrana och tycker de var för sent att ge han de när vi kom hem.

Men gröt och blåbärsåuré åt vi imorse, mums..



annars har vi inget planerat i helgen, tar bara dagarna som dom kommer.

tvätt maskinen går för fullt som vanligt.

 
Jag och casper i förrgår. Mössan har han fått av sin moster, dock är den lite för stor fortfarande.
Kolla in mina snygga naglar:)

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Yes adressen har jag inte kollat pengarna än, gör det ikväll;)Skall iväg på middag snart..=)Ah vad gott med pizzabullar,g miiig är skit hungrig nu,hehe..

2011-11-05 @ 14:10:26
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vilken söt pöjk ni har. :)

2011-11-07 @ 15:48:04
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0