Pappa kom hem!!!

Nu tycker Casper att hans pappa ska komma hem...
eller egentligen är de väl mamman i familjen som vill att han ska komma hem, casper har fullt upp med att leka i gymet och kolla på tv.
Casper har dagen till ära klätt uppp sig, han ville tvunget ha på sig sin lila skjorta som han ännu inte ha använt och sina jeans han fick igår...
 
SNYGGINGEN!!


Blev även att jag ställde mig och gjorde massa pureér innan..
Medans Casper tog sig en liten lur så gjrode jag tre olika puréer.
De blev maj, morot och potatis.. De sista ska han få smaka på idag.. han ha aldrig smakat på potatis innan eller jo nu ljuger jag, de var ju de allra första jag gav honom. Men sen dess har han inte smakat de.

  
När jag lägger upp de i isformar så använde jag den här gången spritspåsar..mycket smidigare och inget sölande. använder ikeas iskubsformer i silikon, tycker dom är mycket bättre än dom i plast, nu blefv de att jag fick använda en sån idag.


Kommentarer
Postat av: Olivia - 19 år och gravid.

Ne men så söta kläder! Blev pureerna uppskattade? :)

2011-11-18 @ 14:59:29
URL: http://oliviaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0