Onsdag

då var de onsdag, och idag var de hembesök från bvc som gällde.
Vid ett tiden var vår barnmorska här, bjöd på lite fika. Jag gjorde faktiskt en kladdkaka imorse när casper fortfarande låg och sov, den blev perfekt, precis lagom kladdig.

casper väger nu 7870gram.


Efter hon hade åkt så drog jag casper och Linda till överby och handlade, blev även lite andra ärenden. Linda skulle hämta ut sitt nya leg bland annat och jag fixade till mina naglar, så nu har jag jätte fina naglar. :D


Imogron blir vår lilla grabb hela 4 månader, tänk vad tiden går.


ha även ringt och klagat hos telia för deras otroligt långa leveranstid på mobiler.
Beställde ju en mobil för en och en halv vecka sen, och den har fortfarande inte kommit. Skickade mail till dom för tre dagar sen och frågade när jag skulle få hem den, men tro ni att dom har svarat på¨de eller?! nej!
Så klagade på de idag oxå, och efter jag pratat med dom så får jag svar åp mailen.
Dock itne alls samma svar som jag hade fått av han jag pratade med.
Han jag pratade med i telefonen sa att jag skulle få den senast imorgon och i mailet stod de att jag skulle få den i början av nästa vecka.
GALEN!! Behöver min nya telefon nu.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bild på naglarna vill jag se sis!!! Xxx

2011-11-02 @ 22:53:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0