Nya storlekar..

Igår så gjorde vi avsolut ingenting på kvällen...
Caspers faster kom hit en stund och vi satt bara och tog de lugnt och tittade på tv. Rätt skönt ibland och bara ta de lugnt en lördagkväll.
Casper somnade klockan åtta igår och sov ända till klockan sex imorse, med ett nappinstopp vid halv tolv. När han vaknade fick han mat och ny blöja sen somnade vi om till halv nio.
Busade lite och så åkte vi bort till grannarna och gick ut med deras hundar. Sen åkte vi hem och vid tio fick han gröt med blåbärspuré till frukost och lite ersättning på de.
Nu har han somnat om.

Lite nya storlekar...
Får ta och börja rensa ut alla kläder i storlek 62, de går inte att ha längre. Och ist har jag fått börja ta fram lite pyjamaser och bodys i storlek 74. De är fortdarande lite stort.

Köpte ju ett helt paket med blöjor när vi var och handlade, storlek 3. Tänkte ju inte på då att dom bara är till 8kg. Så har ett helt nytt paket som bara kommer stå. För nu idag när han bajsade så var de int mycket som var inne i blöjan. Som tur är så fick han ju en blöjtårta på dopet så de var nr 4 på dom blöjorna, tror att de är pampers och jag t6ycker inte alls att dom är bra nu när jag ha testat dom några gånger. Men de är ju absolut bättre än att ha blöjor som är för små. Så får bli att jag köper nya blöjor imorgon eller på tisdag. Hoppas på att min mobil ska komma imorhon eller på tisdag. Har tagit alldeles för lång tid tyker jag.



Casper igårkväll..


Casper idag, body storlek 74


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0