fars dag...

Idag är de ju fars dag, så säger grattis till min pappa...
och Casper säger grattis till sin pappa som inte har kommit hem än.

Christian åkte ju iväg igår för att fira han mosters man som fyller år i veckan. Så efter dom hade åkt så åkte fakitskt vi in till överby och täffade linda där, så de blev lite shopping. Hittade en helg del:) Roligt när man gör de, jag som typ aldrig brukar göra de.
Jag var bestämt över att inte köpa något till Casper, men tro ni ändå inte att jag kommer hem med lite kläder till honom oxå. :P

Vi var inte hemma förän kockan sex igår kväll,
och då blev vi bjudna på tacopaj hos Linda och mattias, var riktigt gott. Då min sambo inte tycker om pajer. Hade tänkt ha kåldolmar (som han inte heller gillar) men så fick jag de erbjudandet och kunde ju itne säga nej:P Skönt att slippa ställa sig och göra mat till sig själv.

vi kom hem vid nio tiden och skulle egentligen behövt att tända i pannan, men varken jag eller casper orkade inte de.
Så vid halv tio fick casper mat och somnade gott i sin säng, vaknade vid fyra för mat sen somnade han om jämte mig i sängen och sov till halv nio.


Vid åtta vaknade jag och var tvungen att gå ner och tända pannan, var absolut ingen värme inne. Och de har inte  kommit igång riktigt än, forfarande lite kallt innne. Kall om nosen är man:P Casper ha somnat om nu efter grötfrukosten och lite tvtittande. Han ha två fleecefiltar på sig så han borde inte frysa.

Funderar på vad man ska  ha till midddag idag, svårt när man inte vet när smbon kommer hem.
Tro de kommer bli ngåot så han kan få testa sin present direkt:P

Nu kommer de lite bilde från shoppingen igår..

 
Två tröjor, den första är stickad och jätte skön från H&M, och den andra är oxå jätte skön och kommer från Vero moda. Båda jätte snygga med leggings till.

 
kläderna på första bilden är från h&m. Och pyjamasen är från cubus, han fick en till men de han han på sig.
Allt i storlek74


Presenterna som Casoer köpt till sin pappa när  han kommer hem

Och hör på detta, jag köpte faktiskt en långklänning. bli nog julaftonsoutfiten och kanske nyårsafton oxå. denna köpte jag på Cubus. tror jag väntar med bild på den tills jag ska använda den. Vet de är många i familjen och släkten som läser så lite roligt att inte visa den då.  Men den satt riktigt bra och var jätte skön. skulle kunna ha den varje dag.


Köpte även en jätte mysig fleecetröja som var halva priset på så kostade bara 50kr. Få se  om de kommer en bild på den någon dag, Casper spydde ner den igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0