Bakning...

Håller på och baka just nu...


Har två plåtar på jäsning¨........



NÅGON SOM KAN GISSA VAD DE ÄR JAG BAKAR??




Igår fick Casper smaka på broccoli purén jag gjorde. Och de var en succé. Han tyckte de var jätte gott och åt upp allt.

var ju även på tuperwereparty hos hannah igår. Blev en del handling:) Handlade så mycket så jag fick två st extra burkar. ska bli kul att se om den ena grejen är så bra som alla säger.
Christian och Casper var med, så dom Jimmy och sebastian var på övervåningen.


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jag tror faktiskt du bakar sådana vanliga frukostbullar ^^ eller kanelbullar kanske, men de brukar man väl inte jäsa? ja, du ser ju vad jag kan!!



myspys!

2011-11-04 @ 11:22:50
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag gissar på pizzabullar ;)

2011-11-04 @ 12:37:29
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Kul med purén där!Ja den var supergod verkligen!Hm kan det vara bullar mån tro?

2011-11-05 @ 10:19:57
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0