Magen 35+1


Jag har inte sett de själv men sambon o svärmor säger att magen sjunkit väldigt mycket nu.. Tycker fortfarande att den är jätte hög, men när jag ser på bilderna från tidigare veckor så ser jag ju att den  ha sjunkit.

Har städat nu på morgonen, hela huset samt en väldigt väldigt hårig soffa som jag har dammsugit och torkat.
Tvättmaskinen går för fullt, ska se om jag kan ta och tvätta alla bebissakerna i veckan, bilbarnstol, sovsäck m.m.

Annars är de föräldragrupp ikväll som står på schemat, få se om jag få med min sambo denna gången oxå. Förra gången följde han med och de va inte så farligt som han hade trott.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Grattis!!

Du är en av dom 4 finalisterna i veckans blogg. Allt du behöver göra nu är att be dina söta läsare att rösta på dig inne på min blogg. All info och ditt nr står på min blogg. Gör ett inlägg i din blogg som talar om att du har en chans om att vinna. Ja, gör hur du vill om hur du ska få en chans att vinna tävlingen =)

2011-05-16 @ 14:34:55
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0