Äntligen (17+6)

Imorgon är de äntligen dags för ultraljud.
De ska bli så himla spännande, men har även blivit lite nojjig.
Har ju haft en massa kontiga drömmar om just den dagen. Att dom inte ska hitta någon bebis, att de ska vara tomt i magen. m.m

Jag ska jobba på dagen fram till tolv sen kommer älskligen och hämta mig så åker vi tillsammans dit och sen om de inte tar alltför lång tid så bli de att åka tillbaka till jobbet för att de hjälpa till med de sissta.

Har troligtvis fått foglossning oxå, enligt symtomerna man får så är de de jag har. Har så himla ont i nedre delen av kroppen så jag nästan börjar gråta varje gång jag ska böja mej.
Ska föröka ringa till MVC denna veckan för att prata med dom, och så att jag kanske kan få ett "bälte", vet inte vad de är för bälte men alla säger att de ska vara jätte bra. så vi får väl hoppas på de bästa .



 Har för övrigt nästan bara flytten i huvudet just nu, längtar så efter att få flytta.
Vilket vi gör om högst 15dagar:)


Uppdatera mer imrogonkväll om hur dagen gick och kanske lite bilder ocå.

Kommentarer
Postat av: cilla

Åh fy fan stackars dig om du redan fått foglossning :S Hoppas allt går bra imorgon :)

2011-01-17 @ 19:40:19
URL: http://werthers.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

jaa syster du måste skriva om de sen :D

2011-01-18 @ 11:09:02
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0