Snart 2012

Snart är de ett nytt år, 2012...Vart har året tagit vägen.. Har gått så himla fort och de ha varit ett helt underbart år.
Vi har flyttat till ett större bättre hus (som vi trivs hur bra som helst i), jag har varit gravid och vi har blivit föräldrar till världens underbaraste son.

Imorgon bli de bara lugn nyår(för min del iaf) hemma hos alex och felicia med tre rätters tillsammans med malin och jonas.
Bli nog att jag och casper åker hem rätt tidigt efter tolvslaget.


Nu ikväll har vi varit hos svärföräldrarna och spelat spel, besserwisse tror jag att de hette, ganska roligt.. Vid nio valde jag och Casper att åka hem, han började bli trött och hungrig och så väntade våra hundar här hemma på sin mat.. ÄLsklingen stannade dock kvar en stund. Så nu har jag myst ner mig med hundarna på varsin sida om mig och så kolla vi på tv.


Igår bestämde vi även jag och älsklignen att vi ska möblera om i hela huset. Bara köket som kommer va sig likt, eller ja, de kommer ju ett nytt köksbord där.

Vårt sovrum ska flyttas upp på övervåningen, och där uppe ska även casper få ett eget rum. För er som inte vet så har vi två rum på övervåningnen som vi inte använder, i dagsläger så ha vi bara ställt upp massa gamla möbler som vi inte använder och massa andra saker. Men nu ska de bli ändring på de.
Så i vårt sovrum som vi ha nu ska vi flytta in vårt tv-rum och de ska köpas en projektor istället för en tv. Tro de kommer bli bra, kommer bli riktig bio känsla.
Så i tv.rummet som vi ha nu, ska de bli ett fin rum med matbord och en liten mys hörna. Så köksbordet som vi ha nu ska flyttas in i "finrummet" och så ska de in ett nytt köksbord som vi fick av Christians gammelmormor när hon dog.
Tror att dettta kommer bli så himla bra. Och vill stätta igång direkt.. men vi får allt vänta tills vi ha fått hem projektorn och handlat lite mer grejer som fattas.
Så idag har jag röjt iordnign på övervåningen och dammsugit och torkat golven så de är bara att flytta upp nu.
Plcoakade även bort julen idag, allt utom gardiner och stakarna åkte ner i sina kartonger igen.


Så på tisdag bli de en sväng till Göteborg med Jonas och Malin för en sväng på IKEA bl.a.


Ne, nu ska jag ta och mysa med mina vovvisar...

Hoppas ni får en toppen slut på detta året och en bra början på nästa.
GOTT NYTT ÅR!!


 
CASPER DAGEN INNAN JULAFTON








KÄRLEK


<3

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Fina bilder!

Du är utmanad hos mig;)

2012-01-01 @ 15:07:38
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

jamen gör det alltid kul o se vad andra skriver;)

2012-01-02 @ 14:10:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0