Uppe med tuppen..

Älsklingen väckar klocka ringde högt imorse klockan halv sju.. Han skulle iväg och jobba, och jag blir som alltid väldigt pigg.. Tog på mig och gick ut för en liten morgon promenad med hundarna.. Sen när vi kom in igen så blev de frukost till mig och till de små.
Efter de så låg jag och kollade på tv i någon timme sen har jag grejat med allt möjligt..

Nu bli de en promenad med hundarna och sedan bli de en lång dusch..
Älskligen och jag pratade igår om att vi kanske skulle åka in och äta på kina restaurang idag, hoppas. Inte ofta vi går ut och äter ensamma, och de är så himla mysigt. Bara han och jag.. <3

Lyssna på de här då, igårkävll fick jag ett ryck vid nio tiden att ut och springa/gå en runda. Sprang nästan hela rundan, de känns att man inte är i sin gamla form längre. Få försöka ta tag i de igen.
Sen jag blev ihop med min sambo så har jag gått upp ett antal kilo, innan jag träffade han så tänkte jag mycket på vad jag åt, åt till exempel iget godis, och motionerad väldigt mycket. De är väl som alla säger att jag mår så bra och skiter i allt. Men ska fösöka bli lite ändring på de, nu ska de ta stopp på vågen och de ska inte gå upp några mer kilo-gärna tvärt om.


Nu bli de två morgon bilder på mig och min lilla skrutt skorpan..

   

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: vad blev de för film då? vad tkt u om twilightfilmerna??

ram

2010-09-05 @ 10:47:30
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

tack, haft en bra heölg?

2010-09-05 @ 15:03:14
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0