Tjohoo..

Idag blev de inget jobbande varken på vänerparken eller på sjön, blåser alldeles för mycket på sjön. Gött de, gött och vara lite ledig.
Har varit ute och skruvat ihop skottkärran som jag köpte igår, var inte lätt när man har en liten fox terrier som springer omkring och skäller och dra i allt som rör sig. Men tills slut fick jag ihop de, och den ser faksitkst ut som en skottkärra ska göra:P

Igår var vi ute och jagade vildsvin, men de blev en grävling ist. När chrille avlossat skottet så hör vi ute på gärdet en hel flock med grisar som springer iväg. Då är man inte fullt så glad. Men men..

Hoppas på att Malin kan färga mig någon dag nu framöver, blev så sugen på de just i detta nu. Vet dock inte hur?! De är frågan. 


 Lägger upp lite bilder som jag tog ute nu när vi skruvad ihop kärran..


Galen fox




Det färdiga resultatet


Siri bara strosade omkring och tycker livet är bra.. Medans syrran fick
vara i koppel..



GOINGEN!!
Min mobilkamera tar faktiskt jätte bra bilder måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0