Tisdag=Tisdagsmys..

Jaha då var de tisdag och jag ska jobba idag och till och emd tills på torsdag blev de bestämt igår. Känns helt okei för mej då jag börjar kl 11. De är härligt, då hinner man med mycket på morgonen.
Vaknade kl halv sju då älskligen skulle åka iväg och jobba. Jag gick upp och gjorde iordning fruksot till mig och hundrna, sen låg jag och kollade på tv i en timme. Vakna med the voice, är de som visas varje morgon här hemma.
Sen blev de en dusch och klädde på mig, bli de nya jeansen idag. Ångrar för övrigt att jag inte köte skorna som jag tittade på igår, få bli att jag köper dom någon dag nu framöver.  Sen blev de föning och plattning av mitt hår. Är nöjd med den nya frisyren men vill ju ändå ha lång hår. Hmm svårt att bestämma mig, bli iaf färgning av håret. Bort med de gamla blekta slingorna och i med lite mörkare brun tror jag.
Nu sitter jag bara och väntar på att få åka och jobba, få åka om ungefär en timme. 

 
Ikväll är de äntligen dags för lite tisdagsmys med Hannah, Jimmy och Sebastian.. Efterrätten gjorde jag ju iordning igår, Hallonmousse. Till varmrätt bli de tacogratäng, ris, sallad och tacochips.
Få nog ta och elda ikväll oxå, börjar bli riktigt kallt nu om kvällarna inne.




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: skitsnygg frilla! så som jag vill ha de, men vågar inte! saknar dej!!!

2010-09-07 @ 17:14:36
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: oh vad kul :)

2010-09-08 @ 15:05:21
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0